Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Regulament jucatori si admini

Status
Not open for further replies.

SeTh

Administrator
Staff member
Joined
Jul 14, 2021
Messages
2
Reguli de joc

1. Respectati ceilalti participanti la joc! Incalcand aceasta regula puteti suporta orice comanda disponibila unui admin.

2. Nu se fac discriminari intre sexul, etnia sau religia jucatorilor! Hartuirea acestora, pe acest motiv, presupune kick/ban temporar 5-120 min sau ban pe termen lung pentru recidiva.

3. In cazul jucatorilor ale caror numelor contin reclame sau elemente ofensatoare sau care polueaza chat cu ofense sau spam se pot da comenzi ca schimbarea numelui, avertisment in legatura cu spamchat sau ofensa, gag, kick, ban temporar .

4. In joc, atat "rush" cat si "spawnkill" sunt permise. Sunt permise de asemena folosirea oricaror echipamente sau arme disponibile pe harta.

Pe hartile de_ , admin-ul "poate ajuta" plantarea sau dezamorsarea bombei, atentionand prin slap jucatorul derutat sau prin slay pe cel incapatanat sau pierdut pe harta. Pe hartile as_ sau cs_ admin-ul "poate ajuta" salvarea VIP sau a ostaticilor, in acelasi mod. Pe KA (knife atack) admin-ul "poate ajuta" fluenta jocului prin atentionarea jucatorilor care campeaza in zone greu accesibile pentru inamic (slap / slay).

5. Un admin este un jucator dispus sa sacrifice timpul de joc, daca este cazul, pentru a mentine o atmosfera relaxata si un joc corect, avand abilitati adecvate acestor situatii. Nu este obligat sa se supuna doleantelor jucatorilor ci doar sa respecte regulile de mai jos. In cazul in care ati primit un raspuns nesatisfacator la o reclamatie referitoare la un suspect nu insistati intr-o disputa. Riscati gag/kick/ban. Autoritatea unui admin nu se discuta pe server!
Solutia adecvata este reclamatie pe forum insotita de inregistrarea unui demo din care sa reiasa ca suspectul reclamat foloseste hack in timp ce un admin activ (un admin spectator poate fi afk) sustine ca acel suspect joaca corect.
Inregistrarea unui demo se realizeaza doar din consola cu ajutorul comenzii "record <nume>" pentru pornire si "stop" pentru oprire demo. Fisierul inregistrat va purta denumirea tastata dupa comanda "record" si se va gasi in directorul cstrike, avand extensia ".dem".
De retinut este faptul ca serverul are sistem anticheat avansat (de ex: wallhack nu va functiona). Foarte putine coduri pot trece prin filtrul acestui sistem. Priviti atent si ganditi obiectiv inainte de a formula o reclamatie privind acest gen de situatie.

6. Cererile de unban sau reclamatiile postate la mai mult de 72h de la incident nu vor fi luate in considerare.


Reguli pentru admini (valabile pentru orice jucator cu grad administrativ pe server)

1. Respectati jucatorii, fara aroganta. Un grad de admin este o responsabilitate inainte de a fi un privilegiu. Folosirea comenzilor asupra jucatorilor, fara motive intemeiate sau probe, poate duce la downgrade/remove in cazul reclamatiilor fondate.

2. Asigurati-va ca pe server se joaca corect. In cazul in care un jucator reclama un posibil codat aveti datoria sa va asigurati ca acel jucator nu foloseste hack sau ca exista un admin spectator care urmareste jocul celui reclamat. In cazul in care neglijati aceasta obligatie riscati downgrade/remove in cazul unei reclamatii bazata pe probe.

3. In cazul cand mai multi admini sunt prezenti pe server, acestia trebuie sa colaboreze. Nu este necesar ca doi sau mai multi admini sa observe jocul aceluiasi presupus codat. Nu e in regula ca un admin sa raspunda la mai multe reclamatii simultan, in timp ce alti admini se joaca, cu exceptia cazului cand cel spectator specifica asta. Comunicati intre voi astfel incat sa distribuiti supravegherea suspectilor uniform, pe cat posibil. In cazul in care aveti dubii, in legatura cu suspectul, consultati-va intre voi. Nu va grabiti sa dati ban. Consultati topicul referitor la ban din sectiunea "Staff Only". Nu folositi slay in mod nejustificat. In felul asta evitati un downgrade/remove cauzat de o reclamatie.

4. Nu este obligatoriu banlist-ul. In schimb, raspunsul si prezentarea probelor doveditoare pentru folosirea comenzilor in cazul cererilor de unban sau reclamatiilor, in cel mult 24 de ore de la postarea reclamatiei sau cererii de unban, sunt obligatorii. Din aceasta cauza este recomandat sa pastrati dovezi si sa vizitati forumul in zilele in care folositi comenzi care pot genera riposte. Nerespectarea acestei reguli poate duce la downgrade/remove.

5. Limbajul "deochiat" este permis in limita bunului simt. Asta presupune o anumita flexibilitate, bazata pe atitudinea celui care foloseste asemena limbaj, si de relatia acestuia cu cel cu care comunica in aceste mod. Limbajul "deochiat" intre cunoscuti/amici nu constituie motiv de gag, cu conditia ca folosirea excesiva(spam) sa nu impiedice buna desfasurare a jocului(caterinca, cu masura, e ok... frustrare, in schimb, nu). In cazul depasirii acestei limite (la aprecierea admin-ului) se pot folosi comenzi de gag, kick sau ban 5-120 min . In cazul cand jucatorul se dovedeste recalcitrant, dupa expirarea gag, ban se poate folosi ban pe perioada mai lunga (1-3 zile). La revenirea dupa kick se va avertiza ca urmeaza o comanda mai severa, in caz de recidiva.

6. Limbajul agresiv/ofensator la adresa unui admin (in cazul in care acesta se simte ofensat) se poate pedepsi cu kick/ban temporar 5-120 min. Recidiva presupune ban pe perioada mai lunga (1-3 zile), la alegerea admin-ului care se considera ofensat.

7. Nu provocati tensiuni/conflicte pe server. Daca sunt discrepante de opinii intre admini, acestea se discuta doar in adminchat, de preferat chiar in chat privat(amx_psay <nume>) sau prin orice alt mod de comunicare privata. Reclamatii intre membrii staff-ului se fac la rubrica "Staff Only" (nu spalam rufe in public). Nu insistati intr-o disputa cu un jucator recalcitrant. Aveti mijloace de rezolvare descrise la punctele 5 si 6. Nerespectarea acestei reguli presupune downgrade/remove/ban temporar, in functie de gravitatea incidentului creat.

8. Nu se accepta comenzi agresive intre admini. Neglijarea acestei reguli presupune downgrade/remove/ban temporar in functie de gravitatea incidentului creat.
Exceptii se fac in urmatoarele situatii:
a. Un admin este suspectat de hack, caz in care i se pot face probe antihack. In cazul in care este depistat i se pot aplica comenzi, ca oricarui jucator, cu conditia pastrarii de probe doveditoare.
b. Un admin o ia razna si incepe sa baneze, fara motiv, aleator sau sistematic, jucatori/admini, de asemenea cu conditia pastrarii de probe doveditoare.

9. Adminii sunt responsabili de pastrarea in siguranta a datelor de acces. Justificarea unui comportament inadecvat prin expresii de genul "mi s-a furat parola"/"mi s-a spart contul"/"a jucat altcineva cu accesul meu" nu constituie o scuza. Nu instrainati fisiere .cfg, nu permiteti accesarea acestui tip de fisiere de la distanta, nu intrati pe alte servere inainte de modificarea sau stergerea parolei de acces (setinfo _). Sau folositi comanda cl_filterstuffcmd 1 si atribuiti fiesierului config.cfg optiunea "read only" inainte de introducerea accesului (in acest caz va trebui sa repetati procedura de acces de fiecare data cand intrati pe server). Anuntati un detinator inainte de instrainarea unui cont de steam cu acces pe server sau imediat dupa pierderea acestuia!

10. In joc, atat "rush" cat si "spawnkill" sunt permise. Sunt permise de asemena folosirea oricaror echipamente sau arme disponibile pe harta.

Pe hartile de_ , admin-ul "poate ajuta" plantarea sau dezamorsarea bombei, atentionand prin slap jucatorul derutat sau prin slay pe cel incapatanat sau pierdut pe harta. Pe hartile cs_ sau as_ admin-ul "poate ajuta" salvarea VIP sau a ostaticilor in acelasi mod. Pe KA (knife atack) admin-ul "poate ajuta" fluenta jocului prin atentionarea jucatorilor care campeaza in zone greu accesibile pentru inamic (slap / slay).

11. La intrebarea din cererea de admin care are legatura cu acest topic, raspunzi cu "nu doar ca l-am citit, l-am si inteles"

12. Hartile se schimba la sfarsitul perioadei destinate hartii (timelimit) eventual dupa o consultare intre admini/jucatori, astfel incat sa nu se dea mai multe voturi. In ultimele 10 min se poate vota pentru urmatoarea harta, in ultimele 5 min se poate schimba harta. Exceptii de la regula se fac in situatia observarii scaderii sensibile a numarului de jucatori sau prin exprimarea vointei majoritatii jucatorilor pentru a o schimba (facilitate rtv) . In aceasta situatie harta se poate schimba in avans, de preferat, cu acordul jucatorilor (amx_vote change_map?, amx_vote rtv? ).

13. Nu se fac discriminari intre sexul, etnia sau religia jucatorilor. Comenzile date pentru acest motiv, sau hartuirea acestora presupune downgrade/remove in cazul serifilor, kick/ban temporar 5-120 min sau ban 1-3 zile pentru recidiva, in cazul jucatorilor recalcitranti.

14. In cazul jucatorilor ale caror numelor contin reclame sau elemente ofensatoare sau care polueaza chat-ul/fac spam se pot da comenzi ca schimbarea numelui, avertisment in legatura cu spamchat sau ofensa, gag, kick, ban temporar.

15. Nu sunt valabile comenzile ban la care nu se precizeaza motiv sau motivul este de natura sa creeze confuzie. Se va da unban automat, la cererea de unban sau la inspectie log. Atunci cand banati pe cineva, treceti un motiv cat mai clar (wall/aim/speed/limbaj/ofensa etc.).

16. Prezentul regulament poate suferi modificari. Verificati periodic forumul(inclusiv acest topic), de asemenea verificati periodic comenzile disponibile pe server (amx_help).



Ultima actualizare: 16.08.2021
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom